כאשר החברה שלך מתנהלת על הוצאות והכנסות וצריכה דרך חדשה לשווק את המוצרים שלך, שימוש באסטרטגיית Letterbox Drop יכול להיות דרך מצוינת למקד ישירות ללקוחות. אסטרטגיית שיווק מקומית חסכונית מסוג זה מציבה בראש ובראשונה את שם החברה שלך בכדי לייצר את האינטרס של הלקוחות החדשים ביותר (כמו מפה לאוזן) כתגובה להפצת העלונים והחוברות. אתה צריך שהמוצרים והשירותים שלך יהיו מול הלקוח בזמן שהם מחפשים את מה שאתה מוכר, Letterbox Drop יכולה להשיג זאת בצורה מתוזמנת וגם חסכונית. איך מערכת זו יכולה לעבוד בשבילך?

מה זה Letterbox Drop?

אנשים רבים חושבים שמדיה מודפסת מאבדת את מקומה בשיווק. ההפך הוא הנכון: סניף הדואר מפיץ היום יותר דואר מתמיד ואף עליית הדואר האלקטרוני לא הפריעה לאנשים להסתמך על תיבות הדואר שלהם כדי לקבל חדשות, כתבי-עת, קופונים ומכתבים. אסטרטגיית Dropbox של Letterbox עוברת ישירות לביתו של אדם מסוים ומעניקה להם הצצה קצרה אך משכנעת למוצרי או שירותי הארגון שלך, ומבטיחה כי התוכן ייקרא.

כיצד למצוא שוק הפצה

הדרך האידיאלית להשתמש Letterbox Drop היא למצוא שכונה שיש לה דמוגרפיה מתאימה ללקוח האופייני של החברה שלך. הפרברים נוטים להיות נקודת פתיחה טובה מאוד מכיוון שהם מייצגים לא רק בסיס לקוחות חזק, אלא גם מספר גדול של לקוחות הגרים בסמיכות. דירות ובתי מגורים משותפים יכולים להיות גם מקום טוב להתחיל את הקמפיין. עיין בנתוני המפקד לאוכלוסין כדי לקבל מידע על נתוני התושבים יחד עם נתוני השכלה והכנסה החציונית. בצע סקר בחנות או סקר מקוון באתר החברה שלך, יש היום המון כלים נהדרים ומאוד זולים שיכולים לקבל את המשוב הזה עבורך בקלות.

פלייר שיווק זקוק לקריאות חזקות לפעולה

פלייר בסיסי, אינו אלא שם החברה ומספר הטלפון שלך, ככל הנראה לא יקבל הרבה מתגובה עלובה. בכל פעם שתכלול דרישה שלקוח ליצור איתך קשר, עם זאת, אתה יכול להיות בטוח שתקבל תשואות טובות בהרבה על העלונים שלך. כלול עסקה שתפוג בקרוב, הצעה מיוחדת ליום ספציפי, הפניה לחברים, או אירוע גדול בו תעבירו דוגמאות או הדגמה. ראיתי כל כך הרבה פעמים בשיווק עלונים וחוברות, שאנשים לוקחים הרבה זמן בכדי לגרום לעלון להיראות יפה והם שוכחים כמה קריטי בפועל לבצע קריאה לפעולה שתגרום לקורא לרצות להתקשר, היכנס, קנה את מה שאתה מוכר וכך אנו משיגים תשואה על ההשקעה השיווקית שלנו.

מפיצי פליירים מבצעים את התהליך מקצה לקצה, ואנחנו מתכוונים לעיצוב הנכון, עיצוב שפותח כדי לעורר עניין אצל הלקוח האידיאלי שלך בזמן שהם קוראים אותו, בהתחשב בכך שהעלון, הקטלוג או שיווק אחר חייבים לעשות רושם יותר מחומר האחר שהלקוח שלך קורא, העלון צריך להיות בעל הדפסה באיכות גבוהה ובמחיר משתלם מאוד ואנו מספקים את זה עבורך. עכשיו סיימת את החומר השיווקי, זה לא ירוויח לך אגורה אלא אם כן הוא יושם בידי לקוחותיך הפוטנציאליים ושוב מפיצי הפליירים מהתחלה ועד הסוף מספקים את שירות ההפצה ובאיכות הטובים ביותר

כאשר הלקוח שלך זקוק לתמיכה

בעוד שמספר טלפון יהיה האמצעי המעשי ביותר של לקוח ליצור קשר עם החברה שלך, הקפד להגיע לכל מקום כדי לספק תמיכה בעלון Drop Letterbox. כלול את כתובת החברה, דוא"ל שירות ומידע להתחברות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, פינטרסט או יוטיוב. הצעת מבצעים נוספים למדיה החברתית היא דרך נהדרת לקבל את תשומת הלב של מאות לקוחות פוטנציאליים חדשים. זו גם דרך נהדרת להגביר את המודעות למותג של חברות שלך ולקבל משוב אמיתי על מה שאתה עושה טוב ובמה אתה יכול להשתפר. תגמל את הלקוחות שלוקחים את הזמן לתת את דעתם גם אם מה שהם צריכים לומר זה לא בדיוק מה שרצית לשמוע.

העברת Drop Letterbox באיכות גבוהה

אחת השאלות הגדולות באסטרטגיית Letterbox Drop היא כמה עלונים אתה מתכוון להדפיס ולהפיץ. המספר הגבוה ביותר הוא לרוב הבחירה הטובה ביותר עבור הפצה טובה יותר, אך תצטרך להפיץ את העלונים הללו ואף אחד לא מצליח להוציא אלפים ואפילו עשרות אלפי עותקים כאלה בזמן של יום בערך. כלל אצבע טוב הוא להחליט כמה לקוחות חדשים אתה מצפה באופן סביר להרוויח Letterbox Drop הזו ולהכפיל את הנתון הזה בעשרה.

Leave a Reply