איך מצליחים לשרוד ארוחה עם כל הילדים?

לצאת עם הילדים לארוחה משפחתית, זה לא קל.

ברור שכיף לבלות עם הילדים, לחגוג ימי הולדת, אירועים מיוחדים ולפעמים, סתם לפנק ולהתפנק.

אבל בין הרעיון, לביצוע ולמציאות, עומדים מכשולים רבים ומאתגרים. מריבות של הילדים, זמן התארגנות, מקום במסעדה לחבורה גדולה כמו שלנו ובעיקר, מקום שלכולם יהיה מה לאכול בו. בלי "אמא אין לי מה לאכול ו"אבא אבל אתה יודע שאני לא אוהב את זה". לפעמים זה מייאש ואנחנו מחליטים פשוט לא לצאת מהבית.

כל זה היה נכון, עד שגילינו את פיצה פצץ כפר גנים שקרובה אלינו

 

המקום שבו לכולם יש מה לאכול!

כשהגענו לראשונה לפיצה פצץ בהמלצת חבר של הילד הגדול, הופתענו לטובה. אמנם לא בדקנו את התפריט לפני, אבל התפלאנו לגלות, כמה הוא עשיר ונרחב ויכול להתאים, בעצם לכולם.

פיצות קלאסיות של זיתים ופטריות לקטנים שחוץ מפיצה, לא אוהבים כמעט כלום.

פיצות שף מיוחדות עם תוספות מקוריות לנו ההורים שסוף סוף לא צריכים להתפשר ויכולים להתפנק אפילו ביציאה עם הילדים.

מאפים תימניים כמו מלוואח, ג'חנון או מאפים איטלקיים כמו קלצונה ולחם שום מפנקים לילדה שמתה על בצקים ומבחינתה הגיעה לגן עדן.

ואחרון אחרון חביב, הבעייתי שלנו שהתלהב למצוא בתפריט ולקבל מנת וסלט עשירה, טרייה ומפנקת לנער הגדול שלנו שמנסה לשמור על תזונה בריאה לפני הגיוס. אידיליה זה פה.

 

אז חשבנו שאין דרך למצוא מקום שיש בו הכל, שיתאים לכולנו ויחסוך מריבות ופרצופים, אבל הנה מצאנו ולא רק שהוא כל כך מגוון, גם המחירים למשפחה גדולה, סבירים לחלוטין כך שאנחנו יכולים להתפנק יותר, בהנאה ובלי רגשות אשם (טוב נו, אולי רק על הקלוריות).

 

השבוע, הילדה הציעה שהפעם נזמין ולא נצא, גם בגלל החום, גם בגלל העומס בחוץ ובעיקר, כי היא רצתה לראות מאסטר שף (אנחנו בונים על זה שתצא שפית ונוכל לאכול במסעדה שלה מתי שנרצה, תחזיקו לנו אצבעות). היססנו קצת, להזמין הביתה, אין מצב שזה יצא באותה איכות של לאכול במקום!

 

הופתענו לגלות שכל הפיצות והמאפים, הגיעו אלינו חמים, טריים ועם שליח מחויך. האריזה  הייתה מקצועית ונוחה לשימוש והילדים? מחפשים דברים אחרים לקטר עליהם.

Leave a Reply