עכשיו שעבר הקיץ פה במרכז, הרבה בעלי בית יכולים להתחרט שלא הוסיפו דק לבית שלהם באביב האחרון, ככל שהטמפרטורות מתחילים לרדת והערבים יותר נעימים, דק זה מקום מושלם להירגע בסוף יום ארוך.

אבל מתי הזמן הכי טוב להוסיף דק? האם מאוחר מדי עכשיו שהקיץ כמעט נגמר? בואו נראה למה הוספת דק בסתיו ובחורף יכול להיות אופציה מצוינת להרבה בתים.

 

חיסכון

תכנון מוקדם של פרויקט הדק שלכם יכול לחסוך לכם הרבה כסף. הרבה אנשים לא חושבים על החצר שלהם ככל שהטמפרטורה יורדת, ולכן לקבלנים יש יותר זמינות ולפעמים אפילו מציעים הנחות בחודשים אלו. לעומת זאת אם תחכו לאביב ולקיץ זה יעלה לכם הרבה יותר פשוט בגלל שזה שיא העונה.

 

יעילות המיזם

בנוסף למחירים טובים שתוכלו לקבל, גם בניית דק לוקחת פחות זמן בחודשי הסתיו והחורף, מכיון שיש פחות עבודה לקבלנים ויותר עובדים לנצל כך שהעבודה תתבצע יותר מהר. ככל שזה מסתיים מהר יותר ככה תהינו מהשטח החדש שלכם יותר מהר וגם יעלה לכם פחות.

 

דברים לחשוב עליהם

סתיו וחורף זה זמן מצוין לבנות דק, אך חשוב לזכור כי מזג האוויר במרילנד אינה צפויה. בסתיו בדרך כלל יש מזג אוויר מושלם לבנייה, אך לפעמים יכול להיות מצב של קפור שיכול להאט את התקדמות הפרויקט, כמו כן – גשמים חזקים או שלג שמגיע מוקדם. הסיכוי של מזג אוויר בעייתי אינו סיבה לא לבנות בתקופה הזאת של השנה, רק חשוב לשמור על ציפיות ריאליות ולהיות גמישים.

הוספת דק לבית מוסיף לשווי והנאה של החלק החיצוני של ביתכם. הזמן הכי טוב להוסיף דק זה כשאתם מוכנים לזה, אבל לבנות בסתיו או בחורף יכול לחסוך לכם כסף, וזה תמיד דבר טוב! אם אתם זקוקים לקבלן דקים במרכז, תתקשרו אלינו ל- ל-רויאל פרוייקטים היום! אנחנו עכשיו ממלאים את לוח הזמנים שלנו לסתיו וחורף ונשמח לרשום את הפרויקט שלכם.

Leave a Reply