אתה עשוי לאהוב את המראה של  חדר אמבטיה מגניב ועכשווי עם צבעים ניטרליים, אבל רוב הילדים מעריכים קצת יותר צבע – טוב, הרבה יותר צבע! למרבה המזל, קל יותר מתמיד לעצב חדר אמבטיה ססגוני שעדיין נמצא בגבול הטעם הטוב. ארונות בהתאמה אישית זמינים בימינו בכל צבע שתוכלו לדמיין, ויש כל כך הרבה צבעים בהירים ויפים לבחירה. המשך לקרוא במדריך שלנו כיצד לעצב גרסה למבוגרים לחדר הרחצה החלומי של ילדך – עם צבעי הקשת והכל.

 

 

צור פריסת צבע ידידותית.

צבע רב מדי יכול ליצור אשליה של עומס. אפילו חדר אמבטיה גדול ומרווח יכול להרגיש פתאום צפוף. כדי למנוע את האפקט הזה, צור פריסה עם "פערים" טבעיים סביב הרהיטים. זה נפוץ מאוד בעיצוב מודרני, ויש כמה דרכים בהן תוכלו להשיג פתיחות רבה יותר.

אחת הדרכים היא לבחור מדפים פתוחים ולא להתקין ארונות קיר. הגבל את ארונות האמבטיה שלך לארונות בסיס ואז הרכיב כמה מדפים פתוחים סביב המראה שלך. זה יגרום לחדר להרגיש מרווח יותר באופן מיידי  בלי להקריב מקום אחסון.

דרך קלה נוספת ליצור "פערים" טבעיים היא בעזרת אביזרים המותקנים על הקיר. תוכלו למצוא ברזים ושירותים המחוברים לקיר, מה שמבטל פן מיותר בעיצובם ומעניק לכם יותר מקום.

אתה יכול גם לבחור אמבטיה בודדת, ולא אחת הבנויה לגומחה בעלת שלוש קירות, וכיורים אוורירים. סגנון האמבט הזה לא רק יוצר מקום ריק יותר, אלא שהוא גם נראה מסוגנן להפליא בעוד כיורים מזכוכית מחוסמת מציעים הזדמנות להוסיף קצת צבע מהנה.

בחר ארונות בהתאמה אישית ולא לצבוע את קירות.

קירות בצבעים בהירים יכולים להיות מעט מבאסים. זה לא שהצבע לא נהדר. אבל כאשר הקירות הם החלק הכי בולט בחדר, זה יכול לגרום לדברים להרגיש לא מאוזנים. לחלופין, שילוב הגוונים התוססים שהילד שלך אוהב באמצעות ארונות אמבטיה יוצר תחושה הרבה פחות מכריעה. ארונות אמבטיה הם תמיד מוקד למבטים, ונגיעת צבע פשוטה הופכת אותם למושכים יותר את העין.

בחר אריח בצבע משלים.

אריחים צבעוניים הם דרך נוספת להכניס צבע עדין לחדר. אתה יכול לבחור גוון משלים לארונות המותאמים אישית שלך, או ללכת עם גוון בהיר יותר. אם אינכם אוהבים ערכות צבע עם גוונים מרובים, שילוב גוונים שונים מאותו צבע יכול להיות פשרה טובה. זו גישה פחות ישירה ומינימליסטית יותר להשגת חדר אמבטיה ססגוני לילדים.

יתר על כן, אם אתה עדיין לא סגור על ארונות ססגוניים, אתה תמיד יכול לבחור גוון נייטרלי יותר עבור ארונות האמבטיה שלך ולהוסיף צבע לקירות בעזרת האריח שלך.  אם אתם צריכים עצה הלל אדריכלות יכולים לייעץ לכם בכל סוגי העיצוב.

 

Leave a Reply