זה נכון שכדי להיות עורך דין, אדם צריך לסיים לימודים למשפטים ולעמוד בבחינת עורכי הדין. עם זאת, זה לא הופך כל עורך דין למיומן באותה מידה לטפל בכל עניין משפטי. זה נכון במיוחד בתחום המתמחה בחוק הדורש ידע טכני.

 

ניסיון מקצועי

בתביעה בגין רשלנות רפואית נטען כי הנתבע סטה מהסטנדרטים המקובלים של העיסוק הרפואי וכי מעשה או אי מעשה גרמו לפגיעה בחולה. לפיכך, עורך דינו של תובע בגין רשלנות רפואית צריך להכיר את החוקים החלים ועליו להיות מסוגל להבין את המידע הרפואי העומד בבסיסו.

על התובע ברשלנות רפואית להוכיח את כל מרכיבי עניינו על ידי התייחסות מוקדמת לראיות. ראשית, על התובע להוכיח כי הייתה חובה משפטית בין הנתבע לתובע. לאחר מכן, על התובע להוכיח כי הופרה החובה מכיוון שהנתבע לא סיפק את תקן הטיפול המקובל וכי סטייה מסטנדרט הטיפול הייתה הגורם הסביר לפגיעות התובע. לבסוף, התובע צריך לקבוע את הנזקים שהוא או היא מבקשים.

 

על מנת להוכיח את כל מרכיבי המקרה, יתכן שהתובע יצטרך להסתמך על עדות מומחה. עדים מומחים חייבים להיות מוסמכים ועדותם המוצעת חייבת להיות אמינה. תפקידם של עורכי הדין להכין עדים מומחים משל עצמם וגם לנסות לפסול את העדים המומחים של הצד השני.

 

ידע רפואי

כדי להיות מסוגל להכין או לחצות את ראייתו של עד מומחה, עורך דין צריך לקבל הבנה מושכלת של התנאים הרפואיים, הנהלים, האבחנות והתאוריות הבסיסיות. מסיבה זו, לעורכי דין רבים של רשלנות רפואית יש אחיות, רופאים או אנשי מקצוע אחרים איתם הם מתייעצים בכדי ללמוד על הסטנדרט הרלוונטי לטיפול. עורכי דין אחרים של רשלנות רפואית הם גם רופאים או אחיות רשומות ולכן הם בעלי מומחיות הן בתחום המשפט והן ברפואה.

ניסיון בתביעה משפטית

במרבית המקרים הנתבעים בתיק רשלנות רפואית הם חברות גדולות לביטוח רשלנות רפואית. לחברות הביטוח כיסים עמוקים והן יכולות להרשות לעצמן לבזבז הרבה על הגנה משפטית. לפיכך, חשוב שיהיה עורך דין של תובע אשר בעל ניסיון בהתדיינות וביישוב תביעות בגין רשלנות רפואית.

מקרים של רשלנות רפואית עשויים לקחת זמן רב להתדיינות ויכולים להשפיע עמוקות על חיי התובע. לכן, חשוב לבחור עורך דין שאיתו נוח לך ומי שאתה מאמין שייקח את הזמן הדרוש לענות על כל השאלות שלך וייצג אותך בקנאות.

 

כל עורך דין שאיתו אתה מעוניין לעבוד, אמור להיות מסוגל לתת לך דוגמאות למקרים שהוא או היא התדיינו בהצלחה או התיישבו בהם. עורך הדין אמור גם להיות מסוגל לספק לך התייחסויות.

 

כאשר הגיע הזמן להחזיק עורך דין, חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים שתוארו לעיל כדי שיהיה לך נוח ושיהיה לך הסיכוי הגבוהה ביותר להצלחה בתביעת הרשלנות הרפואית שלך.

Leave a Reply