אחת הדרכים האהובות עלי להתאים אישית את הארגונים של חתונה קטנה בשרון ולחסוך כסף היא על ידי ביצוע פרויקטים של עשה זאת בעצמך.

זו לא דרך מובטחת לחסוך כסף … אני חושב שכולנו יודעים שיהיה קל להגזים או לא לתכנן את הפרויקטים שלך בצורה יעילה, מה שיכול להוביל לבזבוז יתר. אבל אם אתה חכם, קח רק את הפרויקטים שאתה יכול לעשות בעצמך (ואל תעשה הכל לגמרי לבד) – אתה בהחלט יכול לחסוך קצת כסף ולהוסיף יותר אישיות וכשרון ליום הגדול שלך.

רבים מהמראות המפוארים שראית בעדכון הפינטרסט שלך או סביב הבלוגים לחתונה, לגמרי יכולים ליצור מחדש את עצמך אם יש לך את הכישורים והכלים. אני בהחלט מציעה להכין פריטים שאתה חושב שתוכל ליצור בפחות ממחיר רכישת מוצר במיוחד לחתונה.

מה עם הכלים שתזדקק להם? אל תדאג, יש לנו גם הצעות לכך! יש לנו יועצים שמוסמכים להקנות לכם חתונה קטנה בשרון עם עלויות נמוכות וכמובן, ידאגו לבצע קניות בכל הקשור לאספקה ​​וכלים הדרושים לכם כדי לעצב פריטי עשה זאת בעצמך. הקפד לבקר באולם או גן אירועים שמתמחה בחתונות קטנות כי לא כל אולם או גן אירועים יכול לחסוך לכם בהוצאות כמו אום או גן אירועים שמותאם לכך

איך לעשות דברים בעצמך בשביל החתונה קטנה וחסכונית שלך

כל דבר שמגיע לפריטים לחתונה או הזמנות לחתונה הוא משחק הוגן כשמדובר בעיצוב עשה זאת בעצמך. אתה יכול ליצור סידורי חתונה, שילוט, מספרי שולחן, סמני מעבר, קישוטים לטקס, פרטי קבלה, ועוד הרבה יותר. אתה יכול אפילו לעשות בעצמך פרחי חתונה, מתנות וכו'

Leave a Reply