מרצדס בנץ עובדים על הצגת ה-EQS. מקורבים לחברה מציינים כי יכול להיות שיציגו באופן רשמי את הסדאן החשמלית העתידית בתערוכת הרכבים של פרנקפורט, אירוע שפותח את שעריו בתחילת ספטמבר.

 

משפחת המכוניות החשמליות של מרצדס בנץ EQ עומדת להתרחב. בסוף השנה הבאה, בכירי היצרן הגרמני רוצים שהמשפחה תהיה מורכבת מארבעה דגמים לפחות. יחד עם  SUV EQC (רכב שטח), משפחת המכוניות החשמליות של היצרנים הגרמנים תכלול גם את מכונית הדגל של ה- S-Class . הדגם ייקרא EQS, ומספר אבות טיפוס לבדיקה נתפסו לאחרונה במהלך מבחני הוכחה.

 

מבחינת העיצוב, ה-EQS העתידית תשתלט על כמה מקווי CLS, אך היא תשלב גם אלמנטים שכבר הערצנו ב- S-Class ואפילו מרצדס-AMG GT ארבע הדלתות. ה-EQS העתידי יציע פנים יותר ״היי-טקי״ מאשר ה- S-Class, והטכנולוגיות יילקחו ממכונית הדגל.

 

ה-EQS החדשה תהיה הדגם הראשון בטווח EQ שתקבל את פלטפורמת ה-MEA (Modular Electric Architecture), אדריכלות שתוכננה במיוחד עבור דגמים חשמליים. על פי גורמים המקורבים לחברה, הסדאן החשמלית תצויד בשני מנועים, אחד בכל סרן. ה-EQC משתמש, בארכיטקטורה דומה, ובמקרה של ה-SUV, שני המנועים החשמליים מציעים 408 כ"ס ו- 760 ניוטון מטר. במקרה של EQS, המשאבים הזמינים יהיו מעט נדיבים יותר. לגבי הסוללה, אותם גורמים מציינים סוללה בהספק של 90 קוט"ש, ערך המספיק לטווח שבין 400 ל-500 ק"מ.

 

מרצדס בנץ EQS העתידית תורכב בסינדלפינגן. זהו מפעל המרצדס השלישי בגרמניה שהוכן להרכבה של דגמים חשמליים. בברמן מיוצר EQC SUV ואילו במפעל רסטאט מרצדס בנץ תרכיב את ה- EQA העתידי (דגם חשמלי קומפקטי).

Leave a Reply